Translate

понедељак, 17. септембар 2012.

Maska za lice Aleksandra

Ovo je maska koju sam ja napravila. Posle upotrebe lice mi je bilo glatko i sveže, tako da je preporučujem. Maska je odlična za suvu i mešovitu kožu. Posle maske, stavite hidratantnu kremu.

Umutite žumance. Zatim stavite činiju na paru, i dodajte 2 kašičice jogurta, 2 kašičice tartar sosa, narendajte pola šargarepe, dodajte 4 kapi Ricinusovog ulja i pola kašičice vanilin šećera. Sve to mešajte dok se ne sjedini, pa sklonite sa pare. Masa ne sme biti vruća, več mlaka. 
Moj savet je da sve maske stavljate pre kupanja, ili da koristite peškir, zato što mogu da cure. 
Za nanošenje možete, kao ja, koristiti staru četku za rumenilo.

Ostavite masku 15 - 20 minuta i kada osetite zatezanje lica, isperite mlakom vodom. Blago zatezanje je normalno. Koristite kružne pokrete, zato što ova maska može da se koristi kao piling dok se skida. 

Ako ste alergični na neki od sastojaka, ne koristite ovu masku!

Нема коментара:

Постави коментар